just begin..

Assalamualaikum ! :)
Now i'm  officially a student of Uitm Shah Alam :)
Foundation In Law for a year..

Hopefully aku dpt la further degree untk law..:) amin !
Life dkt sini exactly same dgn ddk hostel mne2..tpi yang berbeza nya korang kne beli mkann sndiri untuk teruskan hidup la..no more dewan makan or dewan selera mcm dkt mrsm dulu..dri sni la korang dpt blaja jimat..hahahaahaaha if not,berlapar la korang time tgh sesak kan..

untuk setahun ni aku ditempatkan dkt kolej mawar..kolej yang paling hampir dgn dataran cendekiawan..dataran cendekiawan nie la penuh dgn gerai2 bgai..heaven okay!

my roomates semuanya awsome bebeh ! kteorang berempat mmg melekat je la time orientation nie..semua nak sma2..hahahahaha

bab2 bilik semuanya okay n so far aku rse selesa :) bilik pun aku rse agak luas untuk 4 orang ..so xde alasan la nak complain bgai2 nie..toilet n the others pun okay jugak ! tpi jangan la expect mcm selesa ddk rumah plak.. ! it's a big different okay !




bilik aku agak kosong di situ..hew hew maklum la baru msuk kan

ble orng tanya ,xhomesick ke? er,im just like cool je mcm xhomesick..hahaa fake !
tipu la beb kalau xrese nk balik rumah tpi aku still cool sbb aku tahu aku boleh balik anytime sbb rumah aku boleh dikira dkt jugak !

inshaa allah my first class mybe strt next week..haha cuak jugak tau ! hopefully semua okay je :')

xoxo
amira





No comments:

Post a Comment