0-0

erm,mlm tdi seriously mmg malam yang byk bnda yg happen..benda2 yang pahit,manis,masam,tawar,masin n mcm2 lagi...dn jujur aku ckp bnda ni buat aku stress owh..stress aku  ni xde la tahap petala mane pun.. :)

tpi bnda2 yang masam lagi byk kot rasenya..mmg semlam mmg penuh kedukaan kot..semua kwn2 aku sedih2 kot..ble dorg sedih,aku pun sedih owh.. :')
well well..mybe spe yng kenal aku nmpak aku nie kuat n semua post aku dkt fb mcm aku nie xde masalah je..padahal ..byk kot..

mmg ramai kwn aku yang aku boleh share probs aku dgn dorg cume aku tkut dieorg bosan je..ye la nnt aku bebel bnda yg sme yg dorg pernah dgr before this..hailaa..
tpi kalau korg share dgn kwn yang senasib dgn kita..aku rse mcm byk membantu kot..hal ini kerana(ceh) dieorg rase ape yg kte rse..tpi aku bkn nak kate xbleh share dgn kwn2 yg lain..aku pun ade share ngan kwn2 aku yg lain gak ...cume klu kwn yang senasib feel die lain skit..heart to heart bebeh!

okay2 la stop pasal benda yang sedih2 nie..now now aku nk cte skit betapa leganya hati aku nie after aku dh rendahkan skit ego aku untuk kwn aku tu..aku wish jugak die untuk die punya interview..idk y..mybe aku dh sdr kot or terasa dpt hidayah untuk bertegur sapa dgn die..hailaa.. 

kdg2 aku rase perangai aku nie mereng skit..padahal die xbuat ape2 pun..yang aku nak marah sgt apsal hah..oh no amira is weird girl !aku rse aku kne muhasabah diri kot..kene byk2 fikir before buat something..xbley nk menghukum org sesuka hati je..REMEMBER THAT!


xoxo
amira

No comments:

Post a Comment