0.o

assalamuailaikum ! :) 
lately parents aku asyik menyebut2 je yang aku akn stdy dkt kedah..oooo..xbley jauh lagi ke.. knapa xkate dkt sabah ke sarawak ke..kn byk lagi negeri2 lain gitu.. 0.o

woah!kata2 dorg tu mcm doa thu ! skali aku dpt U kt sne..sedih xberlagu aku tau!hahaha at first aku just cerita2 la dgn parents,if aku kne g jauh mcm kedah or kelantan ke ape ke..aku pun xthu knapa kedah negeri first yg terkeluar dri mulut aku..urm,mybe sbb aku rse kedah itu sgt jauh kot.. 0.o

and yet ayah aku ckp pergi je la..n ayah aku sggup hntr..hailaa..mule2 aku ingt ayh aku nk complain bgai la kan sbb ayah aku ni kalau diajaknya ke mana2 yg bukan dgn niat untuk pergi bercuti mmg dia akn complain skit la..mcm jauh la,itu la ini la..mcm2 oh 0.o 

yg paling 'awesome'nya ayh aku siap google lgi tmpt yg kononya aku smbung blaja situ la..wah teruja btul ayah aku nie..mentang2 la nnt anak die pergi jauh.. :') ble bkk je google map tu,ayah aku rnck la bercerita pasal daerah tu daerah nie..dlm hati aku mcm mne ayah aku thu oh..jarang gler aku g kedah..boleh dibilang brapa kali je aku g sne..after otak aku logat berfikir bru la aku thu yg ayah aku ni org kedah rupanya..hahaha     ..ouh loading btul aku nie o.0

die pun bercerita la masa zmn2 die kecik2 dulu selalu balik sne,mandi sungai n mcm2 lagi..best katenya..haha ye er?sory la aku xpernah rse bnda2 tu sume.. :'( lps tu die bercerita lagi yang tok wan aku tu orang alor star n tok aku org langgar..n aku tanya la yng ayah aku ni reti slang sne..and his answer is NO! haaaha..ayah aku fhm je tpi xreti cakap..hailaa...apakah? sbb tu ayah aku tkut nk ngaku die org kedah sbb die xreti cakap..ouh,papa ni klakar sungguh la.. hahaha

tpi xbley slh kan ayah aku gak...sbb die pun lahir dkt selangor..*eh,ade kne mengena eh* mybe ayah aku suke kot dpt menjelajah dkt sne sbb ble aku stdy sne tu  mmg dia akan dtg selalu la kan.. woah!manja kan aku nk suruh parents dtg ..mana xnya,mse dkt serting n melaka dulu pun dieorg dtg 2 minggu skali kot..n kalau cuti even 2-3 hari je pon,aku sggup balik naik bas..pernah la aku walk-in balik kl dri melaka..tiket aku pkul 11.00 mlm..gle kan..hahaha

tpi tapi kan kalau bukan aku yg suruh dtg melawat,aku rse mak aku akan automaticnya dtg..mama aku ni mane bley xtgk aku lgsung..haha even aku xcl die 2-3 hari pun die akan call kwn2 aku suruh cl die balik..(bkn lupa,bz huhu)..

argh..xkesah la dicampak ke mne2,jnji aku diterima masuk..amira,jgn demand bgai...xbaik tau ! bersyukur dgn ape yang kau bakal dpt nnt..plihan kau jugak :)

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment