Pengorbanan :)

alohaaa...hurm,serious aku jelly tgk org lain prepare untk dorg punya interview..haha,alahai amira,buat ape hang nk jeles nya..kau yg decide xnk pergi kn kn..spa sruh :')

yeah..aku mmg dpt tpi aku xbgthu spe2 pun sbb ntah aku rse klu aku bgthu pun,kwn2 aku yang lain percaye ke..oh yeah!smpai mcm tu skali aku rse down gler sjk ddk tgb..at first,mmg aku chck website tu,mmg xkuar ape2..hua hua sedih gler..sob sob :(

n aku berduka jugak la..n hri ni,aku try again n aku dpt..serius aku xde perasaan dh pasal bnda tu..jenuh la aku berpikir,ye la nk prepare dlm waktu sesingkat tu,serius aku xmmpu lols..mybe ade org akn ckp yg aku xgrab peluang yng aku dpt tue.. :'( dh la aku thu pun ptg td.gilaaa apa!

tpi setelah aku pikir abis2 n alhamdulillah aku dpt petunjuk yg minat aku bukan la terarah kpd ape yg aku apply tu..so nak xnk,aku lepaskannya ..okay amira is sad 
bukan aku nk ckp kalau aku pergi interview tu pun aku akn dpt,yeah mybe just nk ambil pengalaman..tpi nth knpa hati aku kuat bercakap xpyh..urm,mybe aku rse down kot sbb aku xnk kecewa lagi..

no now,aku rse minat aku dh bercambah untuk amik course law..hurm,mybe doa papa aku kot.. :)
ayah aku xgalakkan aku amik law dkt luar negara cz kte akan belajar legal dorg kn so nnt klu nk keje dkt malaysia kne amik exam bgai..haha n inshaa allah klu ade rezeki bru la aku nk further buat master dkt oversea :) amin !

hurm hurm..aku akan tggu upu after this n hopefully aku dpt law ek :) sbb ape yg aku ingt dkt upu tu aku isi law,medic,dentist n farmasi je kot..haha peliks 

aih,kini aku makin tahu erti perngorbanan owh..hahahaha

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment