Keep Praying :)

Assalamuailakum ! alhamdulillah hari ni permulaan yang baik bg aku.. n hopefully semuanya akan menjadi yang terbaik buat hri2 yg dtg :')

mesti pelik kan y hari ni bru semuanya nak jadi baik2 belaka.. sbb mulai saat ni la aku xpyh fikir pasal nk lulus test for driving license bcause aku dh lulus ! Alhamdulillah ! fyi,ni test aku yg ke2 tau..so spe yg xcuak klu gagal lagi..oh tidak dpt aku bygkan kalau aku gagal lagi 0.o thanks sgt2 kpd kwn2 aku iaitu fakhira,neesa n anwar yg byk bg tips..ye la dorg sume yg lulus dulu baru aku :) thanks tau !

tpi aku thu yang aku xbley rse happy sgt lgi before aku tahu msa depan aku cm ne..cewah,maksud aku nnt aku dpt further stdy dkt mnee..byk kot persoalan dlm kepala aku nie..antaranya

"dpt ke course yg aku nak?"
"nnt stdy dkt mne?"
"dpt ke aku adapt dgn life dkt sne?"
"betul ke nnt course yg aku plih?"

uih,tersangat banyak la persoalannya kt sinie..selagi semua tu xjelas,aku mana boleh happy sgt kn..sbb org kata 'kalau happy sgt nnt sedih kemudian hari" ..ouh,aku xsggup itu semua ! :'( jadi keep on berdoa n aku yakin Allah akan bagi yg terbaik buat kita semua ! :)

xoxo
amira

7 comments:

  1. hihihik Miraaa , neesa deactive acc FB dah :))

    Bila dah habis lesen, rasa bosan doe sbb takde aim lagi dah =.=

    ReplyDelete
  2. Twitter laju laju. FB kekal post dia :))

    http://nuraneesahalim.blogspot.com/2013/04/the-skys-limit.html :))

    ReplyDelete