2 A P R I L 2 0 13

hola!hari nie mama aku mengeluarkan statementnya yang mengatakan aku ni bukan type2 yang romantik!haha kata mama aku lagi,aku ni ikut perangai papa aku..ape la mama nie,ade2 je :P
n mama aku kata aku ni type yang kasar..aduish!kasar sgt ke? 0.o

xkesah la..aku ni kasar ke tak..yang penting aku jadi diri aku sendiri :) xpyh nak jadi hipokrit bagai..kalau xsuka,kata je xsuka ..kan senang mcm tu ;) skang nie mama aku pun mcm tgh korek rahsia dari adik aku tntg sapa bf aku..alahai mama nie!n lately nie pun papa aku dh makin sporting tntg bab2 nie..hahaha ye la anak die ni kan dh nak msuk 18.. julai nie :)

papa,mama..i'm still too young la..:)kalau ada ,ada la hehe
now,aku nak focus on study :) no hard feelings bebeh!aku nak kawan dgn semua orang n keluar dgn spe2 je tanpa rase terikat..baru enjoy! :D

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment