Welawei!

salam semua..

welawei!haha..lately aku suka sgt sebut word tu..aku pun xthu knapa.mksudnya lagi la aku tahu.. :D okay,hari ni aku rase letih yang amat..my first day aku blaja drive :) aku tahu aku lambat blaja kereta nie..yang lain sume dah ade lesen ataupun tgh turn nak test jpj..aku ni hah baru first class kot..*wee*

baru first day,aku dh rse sakit kaki yang amat..maybe nie 'panahan' clutch kereta tu kot..seriously aku prefer auto than manual...nk tercabut kaki aku nie hah..first day ni not bad la..aku dpt pick up dgn jayanya..alhamdullilah *budak tgb la katanya*  eh2,ada kene mengena ke dgn tgb? *wink2*

pak cik yang mengajar aku pun kira baik la jugak..aku xnak la jugde awal2,ye la kan baru first day,right :) sepanjang dalam kereta tu terpaksa la aku berbasa-basi dgn pak cik tu..kononya nak hidupkan suasana..mana taknya pak cik tu bukannya nak bkk radio..tangan aku ni nak je tekan button radio tu tapi  aku pendam je..aduyai dilanda kebosanan itu tahu tak!

dulu aku terfikir2 gak y org selalu ngatuk time drive..n today aku dh dpt jwpnnya sbb aku sendiri yang rasa mengantuk..mana tak ngantuknya,asyik ulang jalan yang sma je ;') hehe bajet terer la plak..er XD

akhir2 nie aku selalu rase yang aku makin cerewet or dgn kata lain ngada2..adeh!aku pun xthu knapa dgn diri aku nie..semuanya bermula dgn plkn tu..yang aku msuk for 3days je..lps tu tempat2 ceramah jpj yang aku kurang berkenan,hostel yang kononya bakal aku ddk after nie..aish,mcm2 la

nak kata aku xkuat..aku rase aku okay je time aku pergi cmping pkbm mase form4 dulue..pkbm tu jangan main2 haha..tpi skang nie sejak ddk rumah, aku rse sush nak selesakan diri dgn tempat yang baru ..maybe aku dimanjakan kot oleh my parents :0

agaknya2 kalau aku sekolah gov.mesti aku jadi anak yang manja gler an..mengada2 yang teramat..i think so ;) 5 tahun aku habiskan kat mrsm.. menjadikan aku tak jadi ngada2 cm tu kot ke aku ngada2 gak..haaha

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment