Peace

hola..serius malam ni aku rase lega ble segalanya dpt diluahkan..mybe kte xdpt solution nya skng..tpi at least,hati rase puas gler! :) 

okay okay okay..hari ni aku g QTI..hoho sumpaa cuak ! jantung aku berdebar2 gler..padahal QTI je kot belum lagi jpj test..walaupun aku cuak mcm tu sekali,aku still boleh tidur lagi tau tau tau..xsanggup aku nak melepaskn peluang untuk bermanja dgn katil aku yang sgt2 aku syang..huhu mcm bercinta dgn katil plak.. :)

tpi tpi kan aku rase ni la first time aku rase best..yeah!maybe sbb aku dpt beramah mesra dgn org2 yang buat QTI dgn aku/..huhu hari ni aku byak ckp :) tahniah diucapkan kpada nur amira shahira XD

aku smpat la berkenalan dgn seorang mamat nie..die sebaya n sekolah dkt sekolah teknik sepang..he's quite ramah la n we talked pasal result spm n so on..boleh la dibuat kwn2..tpi syg gler,sbb aku xtahu name die..borak je lebih tapi nama lgsung xtahu..padan muke!

test aku mybe 10 April nie..hailaa..cuak bebeh!aku paling xsuke part2 parking2 n bukit..benci! tpi aku suka part on the road..haha aku drive kreta tu mcm aku yang punya jalan..haha kesian pak cik yg ajar aku..selalu sruh aku slow kan kereta..sya minta maaf ye cikgu!

lagi setengah jam nak msuk april dah..hehe april fool!oh no!kte mane boleh smbut..ish2 ape la aku nie..esok jugak la budak2 sekolah dh start sekolah..haha kesian korang!good luck bebeh msuk class esok..kne bgun awl bgai..aku?still lagi boleh bersenang lenang ats katil..kadang2 rase best tau tgk adik2 aku bersiap nak g sekolah smentara tu aku plak ddk ats katil..guling2 :)

n now now now..aku nak sgt tgk cte bola kampung 3D..ala,cte kartoon tu..comel je cte mcm tu..tpi siapakah yang nak teman?xsnggup aku tgk sorg2..hish,xpernah dibuat oleh aku..


xoxo
amira

No comments:

Post a Comment