Hello May !

Assalamualaikum ! :)
Hello May ! 

Ble masuk bulan May nie dh bermakna 6 bulan aku ddk rumah since spm abis bln nov dulue..hehe menjadi seorang penganggur terhormat :) pada mulanya enjoy la sbb xpernah rse cuti lame cm ni tpi cuti lame pun buat aku rse xthu nk buat ape dh..hailaa...rse2 otak pun dh lme xbergerak..hehehe :')

xketinggalan nak wish 'Happy Belated Birthday' to my lovely papa :) thun ni genap la papa aku berusia 47 thun..hehehehe..May Allah Bless U :) Love U So Much!!

before birthday papa aku nie..aku ni dok pening la kepala...nak kasi present ape ek thun nie..aish,pening2..sush gak sebenarnya nak plih hadiah esp. untuk lelaki yang dh berusia lewat 40 an mcm ayah aku nie..so aku pun jenuh la pusing2 satu mall ..... n ni antara pilihan2nya... 0.o


Telford II Leather Boat Shoe - Ralph Lauren Casual - RalphLauren.com

from Raplh Lauren :)
kasut ni mmg aku berkenan sgt..sekali pandang je aku jatuh cinta ! colour yg striking gitu haha..act,ade 2 colour..blue n dark brown..tapi dark brown mcm common sgt la ..tpi ble fikir2 balik ayah aku nk ke pakai..oh no ! okayh cari lagi yg lain 0.o

Austin Glen Plaid 3-Piece Suit - Black Label Suits - RalphLauren.com

Suits :)
ni pun mnjadi pilihan hati gak ..haaha boleh la ayah aku pkai mse g court..hehe :') tpi xbley kira ayah aku nie..ayahh aku agak memilih orgnya..before beli ape2,,die akan pgg bju tu n rse kain die cm ne..selesa ke idok ! aih,so amira jangan amik risiko lagi ! teruskan pencarian ! fighting !

RB3025
from Ray-Ban

smart kan ! hahaha mse plih ni,aku terbayangkan muke ayah aku cm ne...aih,hahaha :) nnt nmpak mude la plak..ohmyyyyyy ! parah2 nie..


form Raplh Lauren :)

okayh..aku rse ni yg terbaik ..n aku cume perlu sediakan hidung aku nie untuk bau semua perfume nie..mne yg bau die xmemeningkan kepala n sedap ..aku pilih la ! 

setelah hidung aku ni bau mcm2 chemical..n aku pun decide untk pilih yang number 1 :')

okay serius bau die segar gilo ! n xrse pening pun.. tpi yng penting die long lasting kan..yg number lain pun okayh gak cume ade satu number nie aku xsure plak number die bau die agak2 keras gitu..#eh

untuk pilihan2 yang lain yg kt ats tu mybe nxt time la kot kot kot...hehehehehehehe

act,xkesah la nk beli hadiah ape2 pun yang penting ikhlas n penuh kasih syg gitu ! :')

after dh settle byr sume..aku pun cuci2 mata la dkt bhg men tu..dlm hati aku byk gilo aku berkenan dgn
tshirt2 die...nk je grab tpi untk sapa oh !tidak mengapa nnt aku shopping untuk my future hubby hehehe *gatal gilo* xsalah kan.. !! 

xoxo
amira



1 comment: