Check List :)

Assalamualaikum ! :)
haih lagi seminggu genap aku akan jadi pelajar asasi Law Uitm Shah Alam :)
and inshaa allah i'm lawyer-to-be ! Amin :)

Preparation before aku msuk stdy balik ni xde la sehebat mane..hehehe senang cte aku xde la beli barang banyak sgt..semua barang2 aku mse kat tgb dulu aku reuse balik ..woah jimat! aku just tmbh2 mne yang perlu je...weeeeee ~

teruja?hurm,of course la tpi aku cuak jugak mcm mne life aku nnt.aih2 risau plak aku dgn course ni..hurm sng cte mmpu ke aku nk berforum,debate bgai tu..haih,ketaq lutut aku weyh ! tpi ble pikir balik kalau papa aku boleh,xkn aku xbleh kot..hahahahaha :')

so untuk kemasukan kali pertama nie,aku just bawak bju2 yang berkatan dgn orientasi je sbb aku xnk barang2 aku nnt mcm nak g mekah ! fyi, since zaman aku bertapa kat mrsm serting nie..aku ni jenis yang bawak bnyk barang mcm nk  mekah ataupun mcm nak lari dari rumah ! ala,aku ni bukannya apa,aku nak menjamin keselesaan aku je..hehehehe  kalau boleh aku nk jadikan kehidupan kt asrama tu mcm dkt rumah :")

act,aku blank mase nak buat check list beli barang nie..jnuh la aku ingt balik ape yang aku bawak mase kt tgb dulu..n aku pun ade mintak pertolongan kawan2 aku n encik google :)

check this out !



gilo kan aku nie siap tgk blog2 orng nak buat list bagai..hehehehehe



P/S thanks kpd tuan rumah punya blog yg dinyatakan di atas :)

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment