ke laut ='=

Assalamualaikum ! :)

Dengan berakhirnya novel My Precious Iris a.k.a My Pi ..maka tamat la pembelian novel bagi sesi ini..haaha..ayat aku xbley bla..tpi betul la..xpe2 sesi akan dtg ade lagi..time tu biar penuh skit kocek aku ni..sng skit aku nak borong! xoxo

meh aku nak habaq skit..apabila aku membca setiap novel yg dibeli...mula la aku berangan..haha..agak tipu di situ kalau korng x berangan..  :) mcm biasa la setiap novel mesti kisah die lain2..kisah hero xsuke heroin la ..kahwin paksa la..itu la ini la..mcm2..besides,hero n heroin yg penulis describe tu pun mcm2..smpai kan aku snggup mintak pertolongan mr google untuk mengusha hero yang di describe oleh penulis tue..punya la gila aku nie ='=

tpi so far sume aku berpuas hati la dgn hasil describe penulis2 tuh..klu aku xjumpe pun,aku akn gunakan otak aku untuk keluarkan imej hero tuh..(weyh,ayat aku belit)..aku rse aku semakin parah oh..kadang2 bley plak aku berangan yang kononya cte tu btul2 happen..adoyai!kuat betul pengaruh dkt otak aku ni hah..

tpi ape yg best bce novel ni selain dpt berangan kosong..korng dpt knowledge jugak tau..tapi depends pda novel yg dibca..ade novel yg berunsur islamik jugak..so based on that korg dpt la knowledge pasal agama yang mana kita xpernah tahu.. :)

ape lagi yang bestnya,aku dpt thu name2 yg aku sendiri xprnh dgr..ye la name pun hero n heroin kan..mesti la name pun sdap2 je..bertambah2 koleksi nama untuk bakall anak2 aku nnt..Ya Allah,jauhnya aku pikir *gediks*

lagi..aku dpt tahu pengalaman sweet2 gitu..haha hal ni disebabkan sepanjang 18 tahun aku hidup..aku tdk didedahkan lagi dgn bnda2 mcm tu..mybe sbb aku rse aku xcukup umur kot..ceh ='= ..so semua scene aku ckp sweet ..xkesah la scene dorg gaduh ke ape ke..*weirdo* dri semua scene..boleh la aku nk rse sakit hati ke sedih ke gumbira ke kuciwa ke..semua ade..dh mcm pelengkap rase pun ade..  XD

kwn aku yg sering jadi tmpt nk bercerita pasal novel ni..selalunya twitter la jadi tempat kteorng berhujah..meluahkan ape yg xpuas hati..spe yg jadi followers aku tu mesti pening tgk aku asyik tweet pasal novel nie..hahaha sorry der HAK TWEET HAK SAYA lols

sometimes,kteorg akan selalu ckp kalau la bnda tu happen dkt kte..word kalau tu mmg akan jadi bualan mulut la..acece kononya nak mendalami perasaan heroin tuh..haaha terutamanya bile cte yg kne khwin paksa ni hah..kalau la tu..kalau la ni..haha siap kteorg dh ade planning masing2 kalau bnda tu happen..nk bawa diri g london la n bina hidup baru..haha nak kat UK je..asal x g Thailand ke ape ke..kan byk je negara dlm dunia ni hah..UK gak yang jadi pilihan hati..ayoyoyo!

tpi after conversation tu..mesti kteorng akn cakp mintak jauh la bnda2 tuh..jgn la happen! hal ini kerana,kami mahu bahagia gitu!xmau la lari2 g UK ni hah..living cost sne tinggi lahai.. 0.o

cukup2 la tu aku berceloteh...nanti ke laut jadinya.. :)

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment