Selamat Hari Ibu :)

Assalamualaikum ! :)

First of all..Selamat Hari Ibu diucapkan kpd my mama,Rafidah Bt Haji Abdullah n  semua insan yang bergelar ibu .. :) Love u so much <3


thun ni berbeza skit dgn tahun2 yang lpas..alhamdulillah,aku dpt memnyambutnya dkt rumah with my momma..yeah *clap clap*  setelah sekian lama aku di perantauan...ahaks..(perantauan la sgt)..xde la..alomost 5 years aku ddk dkt asrama so x berpeluang la nk smbut dgn mama sndiri..sepanjang 5 tahun tu la..hanya sms or call yang menjadi perantaraan..sobs sobs..thanks maxis! haha

so,kali ni aku ni nak buat something yg berbeza la skit..hehe..hurm hurm..selalunya,aku akan combine kn hadiah mother's day dgn my mom punya birthday sbb gap hari xjauh sgt..tpi kali ni idok le nak digabungkan.:)

ok for mother's day ni..aku n adik2 aku decide nak bg card n 1/2 dozen of cupcakes..hehehe 
cupcakes tu idok le handmade hah..tpi beli punye.. :'0 opss..bukan xde mase nk buat tpi mak aku ni fulltime housewife so idok ade mase la nak buat senyap2 blakang die..kata nk suprise kn kn.. XD


cupcakes cafe :)
seksyen 8,Bandar Baru Bangi :)

serius kalau masuk sinar,berpinar mata nak pilih..byk pilihan n sume nmpak sedap plus cara cupcakes tu dihias mmg nmpk colourful sgt2..









kn aku dh snap byk pic..hehe..
harga die reasonable jugak la..ala..untuk org yang tersayang,rsenya xperlu nk berkira kan.. :)

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment