Cinta?

Ble dah naik 18 tahun nie..sume org tanye ..

"kau couple ngan spe ek skang?"

oky let me tell u guys..couple? i'm not in relationship!bagi aku,aku still mude n xlayk la kot untuk berada dalam sesuatu perhubungan tu..yeah,kwn lelaki mmg ramai tpi semuanya aku anggap mcm kwn je n not more than that :)..bohong la klu x rse nk couple lnsung kan..sometimes jeles gak ngan org lain tpi ble pikir balik..xpe la..lgpun aku rse sesape guy yg ngan aku pun mesti boring punye la..hahaha.nk tahu knapa?coz aku nie xpndai la nk manja2 bagai..ops sorry :0..aku xreti la otp mcm org lain..ble otp nnt lidah aku kelu,xde idea nk ckp..besides,aku nie bkn la jenis yg suke sgt nk hang out pun..bg org yg couple,hang out nie pntg..ye la bley date together kn..:D

Senang cte aku jenis yg suke ddk rumah.For me ddk rumah bley bwat mcm2..tpi ni x bermaksud aku anti sosial..no!no!no! aku bersosial melalui laman sosial..*skema la ayat..tpi sometimes klu nk hang out,hang out ngan my best friends la..
hurm serius aku ssh nk suke org..haaha kelakar kan..so aku xde list characteristic untk my future bf  ..LOL
for  me,biar la mase menentukan,..nnt lme2 ade la gak kan..


xoxo
amira

No comments:

Post a Comment