Driving Class :0

strt rbu depan baru la aku terhegeh2 nk g dgr ceramah untk dptkan lesen..yeah,mmg mbt kn.almost 2bulan la kot dh kt rumah tpi bru nk dftr..hehehe.xpe2 slowly,nnt dpt gk.insya-allah :)skang nie pun setiap weekends,ayah aku akn ajr aku bwe kete tpi auto la..mmg best n enjoy ;) time bawa kete tu,aku imagine kn mcm aku tgh main go kart..haha ade plak kan..tpi serius sme kot bwa cume kereta tu besar je la dri go kart tu.. :D

'kelas' hari nie a bit tension la..my dad ajar cm ne nk parking dri belakang..omg,sushnye hanya Allah je tahu.byk kali la gak test bende tu..n berkat usaha mendengar bebelan ayah aku,alhamdulillah i did it ;0
kalau bab2 nk bwa tu ayah aku xrisau sgt dh cz die dh confident ngan aku ...hahaha sush sebenarnya nk dptkn keyakinan dri ayh aku.cume skng nie aku risau skit cz ye la nk test tu gune kereta manual kn..nk kne jge mcm2..cuak lak bile dgr my bff cte tntg pengalaman die..adeh!

hopefully,sumenye ok2 je kn..insya-allah..


xoxo
amira

3 comments: