LOL :)

salam februari semua :)

pejam celik pejam celik dh msuk bulan feb untuk thun nie...cepatkn mse berlalu..n tu pun tandanya umur kite pun makin singkat kn :) hari2 aku mcm biase la ddk rumah je..xpergi mne2 pun.nk tgk movie pun aku dh malas..sometimes,hang out jugak la dgn kwn2..

so hari nie aku nk berstory skit pasal cousin aku nie..y him?because die la cousin aku yg sebaya n sekepala dgn aku..well well :) name die faris zharfan..for short faris :) skarang die lepak2 kt umah n aku ade ade kwn la boleh nk sembang2 time adik2 aku pergi sekolah..he's the best oky..walaupun die lelaki tpi die sgt baik..bukan aku nk puji2 die ke apa tp that's the fact..

byk gak la kteorg share cerita...haha aku dgr probs die n aku pun cte gk probs aku..hehe rse sng nk cte ngan die cz die akn kasi opinion die yg sometimes aku xpernah terfikir...biase la laki kan..otak budak laki nie mmg ligat skit..oky die nie still single..idk y ..ktenye baru clash,oky aku fhm dgn keadaan itu..cewah..

Faris Zharfan

ini la die :) haha

oky..sebut pasal bulan feb nie kan..bg aku it's nothing to me :) cume result spm yg akn keluar..next month..n seriously aku xpernah bersedia untk itu..hopefully,straight's A amin! ade org tanye aku,aku nie x terasa apa2 ke ble tgk kwn2 aku apply fast track..seriously aku ckp skng nie aku dh xrase ape2..for me,it's nothing..y?sbb aku dh lali dgr mcm2 smpaikan aku dh xde rse ape2 dh lps nie..bg aku,itu rezeki dorg n rezeki aku mybe after spm so jgn la rse down sgt..nnt mse tu akan tibe..just wait n keep prayingg ..LOL :)

xoxo 
amira

4 comments:

  1. meh aku cucuk jarum . boleh jadi sedara nanti. hahaha

    ReplyDelete