Tak semuanya happy ending ;)

salam semua..

act,aku tak tahu nk tulis ape tp ble my bbf story dorg punye probs kat aku ptg2 cm nie..bru la terase ade idea nk menulis. :) oky ptg nie aku bergelar Dr.Cinta untk kawan2 aku nie..mne taknye sume cte kt aku psal prob dieorg nga  crush msg2..aku nie dgr n bg la nasihat skit2 kn.aku nie xde la pakar mane dlm bab2 cintan cintun nie tpi berbekalkan bacaan novel2,blehh la aku toolong dieorg kn.xslh rasenye bgi sikit drpd xde lgsg kn..sekurang-kurang lepas la jugak bebanan dorg.ble dgr masalah2 dorg nie,aku rse mmg xptt la si jejaka2 tu buat kat dorg..sgt xptut.! selalunya masalah org ketiga la jd ibu kepada segala punca.kdg2 aku pikir la gak knapa perlunya org ketiga dlm sesuatu perhubungan,xbley ke happy ending je setiap relationship tu ala-ala cerita dongeng kn.ble fkir dri sudut positifnye,mybe org ketiga ni wujud sebagai ujian dlm sesuatu relationship..ujian untk tgk kesetiaan eeach other kn.kesetiaan tu amat penting.:) xkesah la boy or girl..semuanya memainkan peranan oky :)

kalau bab2 yg each other xbgtahu perasaan masg2 tu sush skit la.ye la korg x tahu pon perasaan masg2 mcm nk go on kn.alasannye malu la segan la n mcm2 la..haha mcm aku la jugak.tpi xslh rsenye kalau kite pendam kan..jihad namenye :) cume kalau dlkm situasi nie kene pendam kan la rase skit hati or jeles kalau nmpak org yg kite minat tu ngan spe2..sbb die bknnya ade ape pun ngan kite.tpi tpi jgn sesekali jatuhkan ego korg..ops,sory tu mmg perangai aku.tpi depends la..pda pendapat aku ego itu penting bg girls..biar la kte digelar 'sombong' oleh kaum lelaki asalkan jgn jadi murah oky..'kesombongan' tu akan jatuh juga apabila ade lelaki yg btul2 untk kita.hanya Allah shj yg tahu.so life must go on.klu korg break ke jgn la sdih sgt2 tpi bersyukur la ssb korg dpt tahu perangai die yg sebenarnye b4 terlambat kn..

so buat kawn2 aku nie..jgn cepat mengalah oky..ramai lg yang menunggu :D

mood:jiwang er..

xoxo
amira





2 comments: