'Green Light'

i got my green light from my mama :) yeah,dh lme tggu saat nie..*ceh act cm nie,my mom ckp i cn do my own decision since my age dh pun 18 kn..tpi cm ne nk ckp er,kne beragak2 la keputusan tu untk ape n ape la kan..;) n die pun ckp die suruh aku cari someone..yeah,tpi mama,alonng xready lagi la..haha not yet! skrang ni pun kalau aku main texting,otp n kdg2 smpai x berenggang dgn phone,my parents pun xkesh dh..klu dlu,klu buat perangai mcm tu rse cm dorg pndang pelik je..serius takut kalau nk otp ngan spe2 escp,ble waktu mlm..padahal otp dgn kwn2 biase je..tpi bgus gak aku de rse cm tu kn..;)

n now,my dad dh offer credit card untk aku..aku ape lgi mesti la nk kn..ayh aku kate senang klau g stdy mne2,in case nk gune duit,gne je credit card tu..bahagiannya hidup,tpi aku xde la nk gune untk shopping bgai kn..insya-allah xkn ke arah itu ,urm,mybe kdg2 je la kot. ;) after dpt lesen,dpt kereta..rse mcm dh besar je *ceh..lepas result spm,msuk U,stdy2 n keje n kahwin la kan.,hahaha

skng nie lesen dlm proses..tggu result je la yg bakal menentukan aku stdy kt ne n course ape..cuak sgt la..hopefully 9A+ please :)..insya-allah. n ditakdirkn dpt,aku nk smbung geology course kot..nth la..aku rse aku minat ngan bende tu tpi ktte xthukan ape yg telah ditetapkn oleh-Nya.apa2 pun course yg aku dpt,aku akn trus stdy bersungguh-sungguh n x nk main2.aku nk grad first class..insya-allah :) ckup la 2 tahun dkt tgb
yg byk beri aku pengajaran.di tgb la aku diuji dgn mcm2,ye la mybe nie sbg ujian disebalik keselesaan aku kt serting dulu kn.berbaldi2 gk la air mata aku tumpah dkt tgb..nk cite pun terlampau byknye yakni xmampu aku ceritakan..:0 n lps ni aku berazam xnk lagi bende2 kt tgb happen lgi kt aku,cukup2 la..:)

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment