さようなら

hye kamu kamu sekalian :) dh lama aku tak update ape2..well well aku kan buzy gitu,dengan menguruskan 'ladang anggur' aku yang kini hasilnya pun lumayan jugak..bangga betul aku..hehehe dh aku dh start mengarut nie  XD

berbalik pada soal kehidupan aku skang nie..alhamdulillah segalanya tenang sekarang and lagi tenang berbanding dulu dulu kala.. :) dan sekarang ni aku mmg bertekad nak penuhkan hari2 mendatang dgn penuhh keceriaan n kegembiraan di samping org2 yang aku sayang :') huhu senang cte happy ever after  la..

drpd segala benda yang happen,serius ckp aku dpt mengenali apa itu kawan sebenarnya.. :) maksud aku,siapa mereka sebenarnya..dkt sini first sekali aku nak cakp bukannya berkaitan pasal kawan2 baik aku..hehe sebabnya aku tahu mereka memang terbaik cuma biasa la ada pasang surutnya ;') 

kawan biasa yang aku maksudkan nie..erm,fhm2 sendiri la..sush nak ckp,klu ckp kan ade yang kecik hati or terasa ke ape ke..tapi serius talk i don't care nie blog aku okay! 

kawan lupa kwan tu something yg selalu terjadi dlm kehidupan n aku dh pun lalui benda tu..haha at first,rase bengang jugak la kan tpi ble aku fikir2 balik..buang mase je nak pikir pasaal dorg tu..nanti kang aku yang kene migrain..tapi tapi tapi susah tau nak buang segala kenangan2 dgn dorg walaupun pernah ada rase sakit hati dgn dorang ;')

tapi aku ade cara yang tersendri nak hadapi benda2 tu


> tukar my phone number :)
> deacctive acc fb   :)

simple je kan? number baru aku nie hanya teman2 baik aku je tau..hhaha tpi fb tu aku xrase untuk selamanya-lamanya aku akan deacctive kan kot..ramai kot kawn2 lama kat situ :0 mybe lgi 2 bulan aku akan active balik..hahahahaha

hurm..perenggan ni aku dedicated kan untuk sesorang ;) sorry for everything ..mybe sepanjang 5 tahun nie,aku xpernah layan kau dgn baik or mybe sombong la di mata kau..sorry sgt2..tpi serius aku cakap disebalik perangai kau yang kadang2 mereng tu n selalu buat aku sakit hati plus geramm plus menyampah..tapi ade jugak aku ssangat sangat senang dengan kau ;') dan sekarang nie aku akan terus lari n lari dri kau sbb aku xnak jumpe kau n xnak ambil tahu pun pasal kau..(huhu sedih plak rase)

maybe kalau ade mase kita akan berjumpa balik n bile tibe saat tu,aku harap tiada lagi perasaan aku yang menyampah nak tgk muka kau ada dalam diri aku nie ;) and and and and aku akan tuntut janji kau yang kau pernah buat time dahulu kala kita pernah sembang smbil gelak2..kau kata kau akan pastikn aku ada time wed.kau kan..jgn risau in shaa Allah aku pasti dtg punyalah! n tpi kau plak kata tak nak dtg time wed. aku..ape la aku dtg wed.,kau kne la dtg wed,aku plak..baru aci :) hahaha aku sayang kau! kbye ;)


xoxo
amira

No comments:

Post a Comment