HEARTS


hri ni terasa nak storymory about my siblings..'haha tetibe je' act,aku bru perasaan perangai sorang2 adik aku nie..haha dorang kan dh besar so terserlah perangai2 masing..selama ni aku xperasan mybe 5 tahun kot ddk dkt asrama :) balik rumah pun kejap2 je


*Aliah Izzati*Izzat Amir*Ikmal Hakim*

ble tgk balik nama2 dorg sume 2 words je..nama aku je 3 words..haha *bngga sekejap*
klau nak cerita pasal perangai dorng nie mmg xkan habis la..kadang2 dorg punya perangai buat aku pening kepala..ble time gaduh masing2 xnk mengalah..ego tinggi btul! hahaha ada je nak betah kan..cuma kalau dgn aku,aku xkan kasi chance la nk menang.. :P

Aliah.the only one adik aku yang ade lesung pipit..bukan dkt pipi je tpi dkt atas  pipi pun ade..haillaa..serius talk seorang yang photogenic..*ntah,cm ne eja ntah* dia la tempat aku nak share ape2..haha adik perempuan kan..this year,16 tahun dh budak nie..seorang yang sgt sush mkan n amat amat amat menjaga pemakanan die...sampaikan mama aku pun risau n asyik dok paksa dia makan je :) fyi,antara kteorg berempat nie,dia la yang paling 'kaya'..duit sekolah dia mmg xluak so mmg la masyuk habis..haha :)

Izzat.adik aku yang tinggi macam galah plus keding..fanatic dgn chelsea fc die..hahaha boleh dikategori sbg player gak la dgn kwn2 dia..hailaa,,kalau dh laki kan :) seorang yang ego,biasa la  laki tpi ego2 dia pun boleh perasan jugak kalau die care kat seseorang tu.terutamanya dik beradik dia :) seorang yang amat memilih n cerewet..act,sikap tu semua ada dkt kteorg adik beradik..dia pernah ckp kalau aku nak ada bf,dia nak tgk dulu.katanya penting..haha berharganya aku nie!

Ikmal.adik aku yang comel plus plus plus tembam.aku panggil dia 'adik' haha..mybe die pling kecil kot.okay aku xtahu nk describe dia apa lagi :D

xoxo
amira


No comments:

Post a Comment