Perfect 20 ?


Hola...hari  nie terserlah kegilaan aku dgn aimie..haha kegilaan terserlah dkt fb.aku rase org bce pun pelik dgn perangai gler2 kteorg nie haha.. :)

masing2 dok bercerita pasal masalah hati masing2..hehehe ape boleh buat mmg skng nie both of us mmg ade masalah yang sme..share2 mslh act boleh membantu meringankan skit rase sakit hati plus marah plus rindu *wink wink* 

mcm2 advice kononya diberikan untk membantu melegakan segalanya..haha tpi kte sendiri yang membri pun x praktikan advice tu..acaano tu... 0.o

aku ada la tanya budak nie.."hang nak boy cm ne?'" (hahaha tetibe jadi loghat kedah :) ) ade ke patut die kata nak mcm novel my encik perfect 20..hailaa...aku xbce lgi novel cm ne aku nk tahu perfect 20 tu ape.. ??

tpi kalau aku la kan,aku nak mcm firman boleh tak..hahah jkjk act,ni sume pengaruh novel la nie..haiyaa,sush mahu jumpe mcm tu.. :)

xoxo
amira


No comments:

Post a Comment