wake up


seriously sush nak ignore every single thing yang pernah ada dalam mind selama nie.. 0.o
tpi kne la berusaha kan kan kan.. :)
hehe,aku xtahu nape lately nie asyik post benda yang 'menyayat' hati..(menyayat la sangat)
tpi every post yang aku buat mmg ape yang aku rase or pendam selama nie..mana2 benda yang selama nie aku pendam or xshare ngan spe2..aku luahkan skit la bg reda skit hati aku nie.. :)

bukan xnak share dgn kwn2,tpi aku takut dieorg muak ..haha mcm2 alasan aku nie..sekurang-kurangnya  kat sini,aku releasekan jugak bende yang ada dkt kepala aku nie..well well mcm2 aku pikr mengalahkan perdana menteri plak kan :)

sometimes,perangai aku yang selalu pendam something yang menyakitkan hati aku nie mcm memakan diri aku jugak..walaupun benda tu pahit,aku telan je n selalu aku dkt diri aku.."biar la dorg tu'
ayat2 tu la yang memakan diri aku selama nie,serius talk aku memang xreti marah or kalau marah pun sekejap je n then back to normal..haha senang plak aku bagi kemaafan gitu.. :)


and now now now..aku mcm dh tekad nak buang segala-galanya dri hidup aku nie..haha serik2 :)
makin aku buang,makin dtg dekat plak benda tu.. xkasi chance langsung aku nak hidup dgn aman damai..nak je aku deactive acc fb aku tu..(mcm desperate la plak)..

hurm,mybe one day kot after aku pkir2 plus minus interesting (PMI) die..haha
ape la aku nie,nk buat tu buat je la kan.. :) one more thng,jgn suka nak judge org dri segi luaran or dri segi perbelanjaan die..i hate that ..#seriustalk  

xpyh la nak mengata yang org tu berbelanja sakan means die tu anak org senang n after that dok perli2 bagai..or pandang pelik dkt org kalau die x bersosial..let them be ..itu life dorg :)

n setiap keputusan seseorang tu mesti ada sbb yang tertentu n please jgn tuduh bgai la mcm selfish,ke apa ke..imagine la kalau korg dkt tmpt die,tempat yang mne rase sush sgt nk buat decision..n at last korg terpaksa buat decision yang sukar..susah tau tak!

hurm,terlepas jugak ape yang aku rase selama nie..
lapang skit hati nie..hehehe
sesi meluahkan segalanya..ops,bukan segaalanya cume 10% mybe :)

keep smile :) peace!

xoxo
amira


No comments:

Post a Comment