Anyo March :)

salam semua..

Anyo March!ceh berbahasa korea plak aku nie..hehe xsalah rasanya nk blaja bahasa lain kan.walauape pun aku ni still pencinta bahasa melayu okay :) LOL..

hari nie dh msuk March n that's mean,lg 20 hari lg aku dpt result SPM..serius talk aku xmenunggu pun result tu..xpyh keluar pun xpe..aku xkisah..haha tapi mane boleh kan result tu jugak yang digunakan nnt untk smbung blaja..best of luck la amira sayang!hehehe

skang nie perasaan aku bercampur baur..cuak,takut n mcm2 la..er :o aku xready nak pergi mktb on that day..i don't know adakah hari tu aku akn ttersenyum girang or sedih..please aku xnk lagi menangis kerana tgb..its enough.penat tahu tak menangis kerana tgb n my class :') cukup la 2 tahun okay..

thanks to my bff yang banyak dgr aku nangis time kt tgb dulue..terutamanya NUR ANEESA..haha serius talk kau la yang selalu teman aku nangis time dkt kelas..cewah! syg kau :) dh2,aku ni dh start buat drama melayu plak ;P

ikut perancangan aku nnt..on that day,aku nak dtg lmbt skit n nak balik awl..er,bolehkan?tpi before that aku rancang nk jumpe my friends n cikgu2 je..that's all :) mesti pelik kan selalunya mesti rancang nk lepak2 dulu..tpi tgk la keadaan cm ne..:)


p/s hasil kerja seorang penganggur :P

xoxo
amira



2 comments: