take a note

salam semua..

"kalau kita sayangkan someone,wajib ke tunjuk kat org tu yang kita syg kan die?"haha i don't think so la :) hari ni rse rajin plus plus boring so aku nak buat statement skit..ptg td i got a text from someone yang aku xkenal n text die tersangat2 la buat aku sentap..haish,menyirap je..nasib baik aku xtahu sape.. :O

at first,mals aku nak layan..buang masa n kredit aku yang tersangat la aku sayang..haha *gler*..tapi gaya orang tu mcm kenal sgt aku nie,nak xnak aku layan jugak la 'coretan' maut die..

first sentence die.. 'NUR AMIRA SHAHIRA, U MEMANG TAKDE PERASAAN OR WHAT?' awl2 lagi dh buat capslock..sakit mata aku nak bce..dh la tulis full name aku plak tu..ish,lagi aku rasa naik angin je..

after that,org tu keep on txt yang panjang berjela..aku pun mengambil pendekatan xblas semua txt die..aku keep on bce je ape yang dihantar..wow!rase mcm cerpen plak tpi edisi sms..n last skali baru aku reply 'thank you!bye'..haha baik tak ayat aku..aku rase aku xptut nak bals balik ape yang die kata kat aku..terpulang la pada die..haha mesti die sentapkan aku balas cm tu je..n skang nie aku macam menunggu text dri die..gler gler.. wink wink

berbalik dri soalan maut die tu,aku still ade perasaan la..i'm not a robot or ape2 je la..cume aku xreti la nak tunjuk dkt org yang aku minat tu..haha mmg tu kelemahan aku so apa yang boleh aku buat kan..kalau aku ade minat pun,aku bgtahu kwn2 baik aku je..xsalah kan?\ fine!aku mmg bukan mcm girl lain yang boleh express their feelings..sumpaa aku xreti benda2 tu.kalau aku rse jeles or marah,aku diam  je n ignore bende2 yang menyakitkan hati aku..aku sentiasa pendamkan perasaan aku tu smpai kalau aku xboleh sgt2 nk pendam sorg2,bru aku share dgn kwn2 baik aku.. :')

so,sgt xadil la kalau someone nak judge aku mcm tu je..kpada org yang telah menganggu keamanan petang aku tdi,take a note la..aku xtahu kau sape n aku pun xnak tahu kau sape..n kalau boleh,please jangan ganggu keamanan hidup aku yang tgh aku kecapi (omg,ayat mcm karangan bm) 

one more thing,jgn nak masuk cmpur hal2 personal aku..serius talk aku tahu nak handle hal2 personal aku nie.. :') *tp kalau aku xreti nak handle,aku txt kau ye..haha jkjk *


xoxo
amira

No comments:

Post a Comment