TGB


hola..mood dh kembali happy..haha cukup2 la moody xbertempat selama nie..rase mcm bukan diri aku pulak..result lagi 2 days more..urh,sumpaa cuak tapi kena la terima je result je kan kan kan.. :) tpi siapa yang xnak result the bomb kan.. XD

jeles plak aku tgk result stpm yang bru keluar nie..4 flat boleh tak? :) 
aku xde la mengharapkan 9A+..just straight A's je ..please.. kalau dpt plus plus tu mmg bagi aku tu rezeki yang Allah bagi :) bukan aku xde keyakinan just xnak la mengharapkan lebih2 nanti lain plak yang jadi..tue yang aku xnak!semoga semuanya baik2 belaka.. amin!

lately,bdak2 tgb sume dh tkr dp masing2 dgn kata2 'we mark for number 1'.. mmg semangat habis..dri mana ntah dorg dpt pic tu..haha xpe la lgpun aku dh xbkk fb,aku tahu benda nie pun melalui phone je.. :)


on that day,cadangnya aku nak pakai baju colour oren+brown..ntah aku xreti nak describe cm ne colour tu..tgk je la nnt.. :)
tpi papa xdpt dtg la time tu cz die kne g court..hurm,it's okay la.. :) dh kerja kan

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment