dinner :)

salam semua..

hari ni tetiibe ade mood plak nk update 2 post yg bru..idk y maybe disebabkan kebosanan yg melanda agaknya :) malam yang ditemani dengan hujan mmg best untk tidur tmbh2 plak ble on kn aircond mmg superb la kan :)

mlm nie aku terlebih kenyang plak..ish2,teruk btul kn..sepatutnya kte kne mkn sebelum lapar n stop mkn sebelum kenyang kn..nie lain pulak jadinye..mlm nie kteorg mkn chinese food :) mmg sedap  oky..kteorg mkn dkt restoran Red Wok :) mmg enjoy la mkn..tmbh2 lgi ble ade si faris nie..mmg aku asyik galak bersembang n gelak je  la ngan die..ambil2 gambar n usha2 org..haha



ble sibuk cte psal restoran nie..act,aku prefer restoran yng suasana nye santai,relax2..aku kurang berminat sgt dgn restaurant yg berair cond bgai nie..byk sbb aku x berapa minat sgt..antaranya

 selalunya restoran yg mcm nie xramai sgt org.ramai yang beranggapan restoran mcm nie harganya mahal2..ye ke? tpi cube korg fkir xsyok la kalau kt restoran tu cume ade family kte je..

ble kita msuk je sesuatu restaurant tu,semua org akan pandang..kelakar kn alasan aku nie.tpi itu la pengalaman aku...serius xbest cm tu

restaurant cm nie lazimnya xbyk choice la..selalunya dieorg akn specific kn mknan jenis ape yg ade kt situ..klu restaurant thai,semua food yg ade akan berasaskan thai la kan :)

Ble hang out ngan kwn2..mesti xmampu nk mkn kat sne.biasa la budak xcukup umur..cewah.kteorg mne ade duit sendiri..duit pun parents yg kasi.:)

ni just aku punya opinion..mybe korg lain kan..ikut citarasa masing2 la..ade yg suke makan dkt gerai,warung n mcm2 lain..tpi kalau hang out ngan kwn2,aku lebih prefer mkn dkt foodcourt..byk choice kn..western,kampung,thai..sebut je nk makan ape..sume ade :) kn lebih best mcm tu..n harga die pun berpatutan n mampu la bgi budak2 yg menganggur nie.. :)

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment