Dilemma =_=

salam semua..

less than month keluar la result spm..adeh!my perasaan?idk nk rase ape..cuak ke takut ke happy or else..tpi sometimes ble dduk sorg2d dlm bilik,terpikir2 gak aku nie..after result mana hala tuju aku..erm,for this time aku x bleh nak agak my result tu cm ne..adakah colourful macam pelangi or mendung macam nak hujan..#serioustalk time pmr dulu,at least aku ade kayakinan la gak nk dpt 8A's..but now,idk~~~~

act,byk jugak yang aku pikir..besides  pasal result,pasal nk smbung stdy,course n my lesen kereta..yaw!penat kepala otak nak pikir2 nie..aku nie baru je 18 tahun tapi dh byk kot kene fikir2..urm,cabaran maybe :)

yang pasal course tu..mula2 aku dah yakin nak amik law n my keyakinan tu makin kukuh but ble aku pikir balik tmpt yang aku pilih untuk upu tu..adeh..memang 'menyentapkan' jiwa raga aku..nak kata aku salah pilih..i don't think so but last week aku pergi hantar my cousin dkt tmpat belajar die merangkap tmpt yang bakal aku duduk if aku dapat la course tu kan..aku dibwa la masuk ke asrama..and my first words yang terlintas dalam mind aku..ya allah!btul ke choice aku ni..=__=

nak kata aku nie jenis cerewet..no la tapi aku xtahu betul ke apa yang aku buat..act,byk kot course yang aku pilih nk buat dkt situ..yeah,padan muka aku!so skang nie aku keep on berdoa yang kalau result aku cemerlang,aku ingt nk buat medic kt mesir..can I ?

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment