Jom bersenam :)

salam semua..

for the first time after spm,aku dgn relannya turun padang untk memecahkan lemak2 degil yg dok berkumpul dkt badan nie..*claptome*.. bangga la sangat kan..tpi itu la hakikatnya..semenjak aku ddk rumah nie makin malas pulak aku nak mengeluarkan peluh nie..kalau kt mktb tu lain la..memang la aku nie bukan yg jenis student perempuan yg keluar beriadah setiap petang,tpi peluh aku dikeluarkan time nk pergi class..haha class jauh kot dri lk asrama :)

hri nie aku keluar pergi bersenam agak lambat la gak..dlm pkul 6.30 ptg bru keluar pergi tasik..nie sume gara2 hari cuacanya yg sgt panas..bahang kot..xpe2 sbr2 je la..neraka  lg panas kan :) aku pergi dengan my sis n faris :) kelakar la jugak kteorg pergi sne sume unprepare kot..msg2 pkai selipar n bukan sport shoes..org pndang pelik je..haaha xkesah la..janji keluar peluh kan..

sepanjang kat tasik tu,ade la gak aku ngan faris nie buat dosa kering *eh,ade ke dosa kering*  (maaf ye istilah kurang sesuai)..nak dijadikan cite,pemandangan kat tasik tu mmg lawa n di sebalik keindahan tu ramai la yg couple2 nie dating kat situ..aku ngann faris perhati je la..smpai satu tahap tu ade pasagan nie pkai baju mmg  matching la kan..n bile je couple tu lalu sbelah aku ngan faris..dieorg bat aksi2 manja plak..ayoyo aku gelak la..yg si faris nie plak kate sibuk nk baling raket badminton dkt dieorg..katanya geli..er,ye la tu.

esk plak kteorg cdang nk g senamrobik kat tasik tu..er,bole bgun ke after subuh tu..haha in shaa allah boleh kn :) di mana ade kemahuan,di situ ada jalan :)

xoxo
amira


No comments:

Post a Comment