wasted lol

salam semua..

pelik kan tajuk post nie..tpi aku still nk tulis kn ape yg aku xpuas hati..ye la,aku nk cte spe lagi ble aku ddk rumah sorg2 nie..blog la tmpat aku melepaskan segala-segalanya...xslh kn lol :)

baru2 nie,aku ade beli satu novel ni bertajuk ...... xperlu la aku sebut nnt aku pulak yg kne kn.aku beli pun sekadar nk mengisi masa lapang.novel ini agak lame la jugak..aku nie jenis xkesah la lame ke baru,semua aku layan...janji cte tu best tpi mslahnya aku nie mmg xreti pilihh2 novel nie.selalunya kalau nk beli novel,aku akan pergi beli dgn kwn2 aku sbb dieorg la yang akn bagi pandangan tntg sesebuah novel tu..selalunya xpernah salah la pilihan dorg tu..

nk dijadikan cte,smlm aku beli novel dgn my mom..my mom nie pun jenis yg xlyn novel2 bgai nie..so aku yg xthu nk pilih cm ne terus rembat je novel berdasarkan cover novel tu..asal cover tu cntik,bagi aku best la cte tu tapi ternyata aku silap besar!

aku pun start la bace..and u know what baru bape page aku dh rase ok cte ni boring..nak xnak aku kne habiskan dulu novel tu baru boleh aku mintak my mom belikan..siksa betul aku nak habiskan..cte die agak slow n penuh dgn puitis2 cinta..er,aku xjiwang sgt la..act,aku xphm pun mksud puitis2 bagai tu..sory lol

lagi menambahkan betapa frust nye aku dgn novel nie,ptg tdi aku saje2 la goggle google tntg novel tu n jumpe plak blog penulis die..aku pun ape lagi bkk la n tanpa disangka aku tertengok rupa hero n heroin dlm novel tu..i mean penulis tu ambil la pic2 sape yg die gmbarkan sebagai watak dlm novel tu..mase tu luluh,patah,retak n mcm2 la hati aku nie..mmg xspertii yg aku gambarkan..yg heroin tu dh ok dh..sesuai la dgn watak die..mase tu aku rase xnk je bace novel tu..*cmpakjauh2*

after incident tu,aku dh xteringin lagi nk bce sbb aku akn terbayang kan gambar hero tu smbil bce..aish,parah nie.mesti korg rase aku nie gedik or something tpi nie mmg diri aku la..ble bce sesuatu novel tu aku akan terbayangkan yg indah2 je..walaupun aku tahu xsemuanya indah kn..

so lpas nie,kalau nak beli aku kne buat research dulu..*er,perlu ke*  mksud aku kne tnya kawan2 dulu..ok la nak smbung bce balik..lagi setengah novel nie..aduish -__-

xoxo
amira

No comments:

Post a Comment